
Agrárkiállítások
Megtekintheti az országosan megrendezésre kerülő Agrárkiállítások éves naptárát


"Az, aki arra használja ügyességét és alkotó képzeletét,
hogy meglássa, milyen sokat tud adni száz forintért, ahelyett, hogy azt keresse, milyen keveset tud adni száz forintért, sikerre van ítélve."
„A hazai az igazi „avagy tudatalatti tudatformálás interaktív családi szórakoztatás keretein belül
A Fruitmarketing Kft., mint Termelői Szervezetek Társulása, azaz másodszintű TÉSZ, a magyar nemzeti zöldség-gyümölcs
stratégiában megfogalmazott elveket szem előtt tartva igyekszik évek óta a legmegfelelőbb és leghatékonyabb
programot megtalálni a vele szerződő Tészeknek és partnereinek.
Ezen programok elsődleges célcsoportja a magyar és külföldi vásárlók és fogyasztók összessége. Másodlagos
célcsoportnak tekinthetők azok a személyek, akik jelenleg még nem, de a jövőben fogyasztók és
vásárlók lesznek (gyermekek, tinédzserek és fiatal felnőttek). Fontos, hogy a következő
nemzedék tagjai a korszerű és egészséges táplálkozást szem előtt tartva, több és változatosabb
összetételben fogyasszák a hazai zöldségeket és gyümölcsöket.
Egyetlen olyan marketing helyszíne sem volt eddig a Fruitmarketing Kft.-nek, ahol egész évben,
állandó standon tudott volna eljutni a fogyasztókhoz.
Ennek a problémának az áthidalására talált rá a Kft. a MiniPolisz-ra, ami egy olyan
különleges interaktív szórakoztató világ, ahol a 3-12 éves korosztály játszva
ismerkedhet meg a számukra elérhetetlen „felnőttes” dolgokkal.
A helyszíneken a kicsik egy teljes mértékben a méreteikre szabott, felépített városban
egy időre belebújhatnak a felnőttek bőrébe.
Kipróbálhatják magukat a nagyok áhított világában, így olyan tevékenységekben is részt
vehetnek, amelyekből többnyire „tiltva” vannak, lehetnek bolti eladók és masiniszták,
de akár orvosok is. A miniváros látogatottsága
körülbelül 120.000 főévente, arányaiban 40% gyermek 60% felnőtt, amilefedi teljes egészében mindkét
fentebb említett célcsoportot. Közvetlenüllehet eljuttatni üzeneteket a gyerekekhez és főleg szüleikhez
játék közben.2020 januárban felépül a MiniPoliszban egy gyümölcsös ültetvény és hozzá piac,
ahol a gyerekek szüretelés és piaci kofáskodás közben megismerkednek az egészséges hazai gyümölcsökkel és
a bennük rejlő vitaminokkal. Ez a projekt nagyon közel tudja hozni a gyermekeket és szüleiket a
gyümölcstermelésvilágához és a gyümölcsfogyasztás fontosságának hangsúlyozásához és bízunk benne,
hogy már 3 éves kortól kialakul bennük a gyümölcs iránti kötödés és a gyümölcstermeléssel való megismerkedés szándéka.
- Tömösváry Máté - Ügyvezető -
BALATON-KER-TÉSZ Szövetkezet
2400 Dunaújváros, Magyar út 106/b
+36 20 422 7200
http://www.fruitmarketing.hu
https://www.facebook.com/Fruitmarketing-Kft-127692220671081/