"Az, aki arra használja ügyességét és alkotó képzeletét,

hogy meglássa, milyen sokat tud adni száz forintért, ahelyett, hogy azt keresse, milyen keveset tud adni száz forintért, sikerre van ítélve."

„A hazai az igazi „avagy tudatalatti tudatformálás interaktív családi szórakoztatás keretein belül

A Fruitmarketing Kft., mint Termelői Szervezetek Társulása, azaz másodszintű TÉSZ, a magyar nemzeti zöldség-gyümölcs stratégiában megfogalmazott elveket szem előtt tartva igyekszik évek óta a legmegfelelőbb és leghatékonyabb programot megtalálni a vele szerződő Tészeknek és partnereinek.

Ezen programok elsődleges célcsoportja a magyar és külföldi vásárlók és fogyasztók összessége. Másodlagos célcsoportnak tekinthetők azok a személyek, akik jelenleg még nem, de a jövőben fogyasztók és vásárlók lesznek (gyermekek, tinédzserek és fiatal felnőttek). Fontos, hogy a következő nemzedék tagjai a korszerű és egészséges táplálkozást szem előtt tartva, több és változatosabb összetételben fogyasszák a hazai zöldségeket és gyümölcsöket.

Egyetlen olyan marketing helyszíne sem volt eddig a Fruitmarketing Kft.-nek, ahol egész évben, állandó standon tudott volna eljutni a fogyasztókhoz. Ennek a problémának az áthidalására talált rá a Kft. a MiniPolisz-ra, ami egy olyan különleges interaktív szórakoztató világ, ahol a 3-12 éves korosztály játszva ismerkedhet meg a számukra elérhetetlen „felnőttes” dolgokkal.

A helyszíneken a kicsik egy teljes mértékben a méreteikre szabott, felépített városban egy időre belebújhatnak a felnőttek bőrébe. Kipróbálhatják magukat a nagyok áhított világában, így olyan tevékenységekben is részt vehetnek, amelyekből többnyire „tiltva” vannak, lehetnek bolti eladók és masiniszták, de akár orvosok is. A miniváros látogatottsága

körülbelül 120.000 főévente, arányaiban 40% gyermek 60% felnőtt, amilefedi teljes egészében mindkét fentebb említett célcsoportot. Közvetlenüllehet eljuttatni üzeneteket a gyerekekhez és főleg szüleikhez játék közben.2020 januárban felépül a MiniPoliszban egy gyümölcsös ültetvény és hozzá piac, ahol a gyerekek szüretelés és piaci kofáskodás közben megismerkednek az egészséges hazai gyümölcsökkel és a bennük rejlő vitaminokkal. Ez a projekt nagyon közel tudja hozni a gyermekeket és szüleiket a gyümölcstermelésvilágához és a gyümölcsfogyasztás fontosságának hangsúlyozásához és bízunk benne, hogy már 3 éves kortól kialakul bennük a gyümölcs iránti kötödés és a gyümölcstermeléssel való megismerkedés szándéka.

- Tömösváry Máté - Ügyvezető -
BALATON-KER-TÉSZ Szövetkezet

2400 Dunaújváros, Magyar út 106/b
+36 20 422 7200
http://www.fruitmarketing.hu
https://www.facebook.com/Fruitmarketing-Kft-127692220671081/


Együk együtt újra népszérűvé a magyar gyümölcsöt! Fruitmarketing Kft.

Fruitmarketing Kft.

Elolvasom

Együk együtt újra népszérűvé a magyar gyümölcsöt! Fruitmarketing Kft.

Ezekre még szüksége lehet?!